Kwaheri Mafia Island (tot ziens Mafia Island)

20 december 2016 - Mafia Island, Tanzania

De laatste dag van onze trip op Mafia Island hebben we goed afgesloten. Eerst hebben we onze spullen ingepakt want we moesten onze kamer verlaten. We kregen wel een andere kamer toegewezen waar we onze spullen konden laten en waar we eventueel nog konden douche als dat nodig was.

StrandNadat we ontbeten hadden zijn we op de fiets richting het strand gegaan om nog even te zwemmen en te relaxen.

We zijn tenslotte weer terug gefietst naar de lodge waar we konden douche. Overigens kreeg ik ook een paar meter voordat we aankwamen een lekkenband, betere timing ten opzichte van de lekkenband van Brooke de dag ervoor.

Rond 15.00 vertrokken we per tuk tuk richting het vliegveld. We hadden onze boardingpassen niet uitgeprint en gingen even navragen hoe dat zat en of deze uitgeprint konden worden. Aanvliegen om te landenBij de “balie” werd ons verteld dat dat helemaal geen probleem is en dat we gewoon richting de ingang van het vliegveld moesten lopen, onze namen moesten geven. Ook hier was het niet nodig om de paspoorten te laten zien en konden we door de detectiepoortjes richting de “wachtruimte” lopen. Rond 16.10 vertrokken we dan en rond 17.00 lande we in Dar es Salaam waar een taxi op ons stond te wachten die ons naar huis zou brengen.

Beste Jim en Rietje, heel veel plezier op La Palma en geniet ervan!!

1. Rietje en Jim Krak:
    11 januari 2017
    Jambo rafiki Yves,
    Vanuit La Palma genieten wij weer van je verhalen!
    Hier is het ook zomer, weliswaar niet zo warm als bij jou maar heerlijk! Wij zijn elke keer weer benieuwd naar je volgende verslag! Salamu mzuri Jim en Riet